כל מי שלמד שפה בעבר יודע שיש חשיבות עצומה לדמות המורה. מורה טוב יכול להיות ההבדל בין הצלחה ברכישת השפה לבין כישלון ותחושת אכזבה. מורה טוב הוא לא רק מורה שמכיר את השפה על בוריה ומיומן בהעברת הידע שלו לתלמידיו באופן שיטתי ואפקטיבי; מורה טוב נוקט גישה הוליסטית, ומצופה ממנו להיות רגיש לכל הגורמים האישיים והסביבתיים שעשויים להשפיע על תהליך הלמידה. למשל, אם לתלמיד מסוים יש בעיית בטחון עצמי, המורה חייב לקחת את זה בחשבון במהלך הלימודים ולעודד ברגישות ובהתמדה את התלמיד לצאת מ”אזור הנוחות התקשורתית” שלו ולהשתמש בשפה בצורה יותר אקטיבית. אותו מורה גם ייתן לתלמידיו כלים להתמודדות עם חוסר וודאות לשונית וידגיש שמטעויות אנחנו לומדים הכי הרבה.
כמו כן, אם התלמיד מתגורר או עובד בסביבה שיש בה דוברים של שפת היעד, על המורה לעודד את התלמיד למצוא הזדמנויות לנצל סביבה זו להשלמת והעצמת תהליך הלמידה. במקרים רבים, אפשר לעשות בשיעורים סימולציות של סיטואציות אמתיות מהחיים, על מנת לתרגל ‘על יבש’ בכיתה, לפני שמנסים ליישם את המיומנויות שנרכשו ב’שטח’.
המורים שלנו עוברים תהליך אבחון ומיון שבסופו לא רק שאנחנו יודעים מי המורים בעלי הרמה המקצועית והניסיון הנדרשים, אנחנו גם יודעים את אילו תלמידים מתאים המורה הספציפי ללמד. תהליך זה מבוסס על הנחת מוצא שלכל תלמיד יש צרכים שונים ולכן לא כל מורה מסוגל ללמד כל תלמיד, תהיה רמתו המקצועיות והאנושית גבוהה ככל שתהיה. כלומר, כשאנחנו מצמידים מורה לתלמיד חדש, אנחנו לא רק בוחרים מורה טוב, אלא מורה שהכי מתאים לאופי של התלמיד, רמתו, צרכיו, מטרותיו האישיות ועוד קריטריונים כגון אלה.
בנוסף לתהליך המיונים, שמהווה סינון ראשוני חשוב, אנו מכשירים את המורים שלנו בכל ההיבטים הטכניים והפדגוגיים הנדרשים והם נתמכים ע”י צוות ייעוץ אדמיניסטרטיבי ופדגוגי שמפקח על פעילותם.
מזה ארבע שנים, נמנה לינגולרן עם בתי הספר המובילים ופורצי הדרך בארץ בתחום לימודי השפות אונליין בישראל. אנחנו מייחסים חשיבות עליונה לגיוס המורים הטובים ביותר והצמדת התלמידים שלנו למורים המתאימים ביותר עבורם.
ללינגולרן יתרון משמעותי על-פני בתי הספר האחרים הודות למספר גורמים מבניים: