בסוף המבחן תקבלו ציון ותוכלו לחזור לעמוד זה על מנת להבין את משמעות הציון מבחינת הרמה שלכם באנגלית.
ציון במבחן | רמה באנגלית |
0-20 | A1 |
21-34 | A2 |
35-58 | B1 |
59-80 | B2 |
81-95 | C1 |
96-100 | C2 |
על מנת לאבחן רמה באנגלית בצורה מדויקת, יש לבחון את כל המיומנויות, קרי שיחה, הבנת הנקרא וכתיבה. לכן מבחן הרמה יכול לתת תשובה חלקית בלבד לגבי הרמה שלכם. לאבחון מדויק יותר, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.
מתחילים
A1 -התלמיד לא מדבר ולא מבין אנגלית, פרט למספר מילים בודדות. אם התלמיד משוחח עם מישהו שמוכן לעזור לו, התלמיד עשוי להצליח להבין ולתקשר רעיונות מאד בסיסיים הקשורים למשל לשם שלו, מקום מגורים, עלות של מוצר מסוים וכו’.
A2 – התלמיד משוחח באנגלית אך בקושי רב ובהססנות. הוא מצליח לתקשר רעיונות בסיסיים בהקשר אישי או יומיומי. התלמיד מבין חלקים של טקסטים אבל לא מצליח לחבר את המילים להבנה כוללת, בין היתר כי יש הרבה מילים וביטויים לא מוכרים בתוך הטקסט.
ביניים
B1 – התלמיד משוחח באנגלית ודרגת ההססנות והקושי הולכת ופוחתת. התלמיד כותב באנגלית, אם כי עם הרבה שגיאות, ומצליח להבין את הרעיון הכללי של טקסטים. הוא מתקשר יחסית בקלות רעיונות שקשורים לסביבתו הקרובה, כולל נושאים מקצועיים לא מורכבים. הוא יכול להעביר את מחשבותיו ודעותיו בצורה בסיסית וללא התעמקות יתרה.
B2 – משוחח באנגלית ללא קושי בנושאים יומיומיים, אך מהסס ומתקשה בשיחות בעלות אופי עסקי או אקדמי. בתחום הפעילות האישית הוא מצליח לתקשר רעיונות יחסית מורכבים. מצליח להבין טקסטים מורכבים, גם אם הוא לא מבין את כל המילים בטקסט.
מתקדמים
C1 – משוחח היטב ובספונטניות בשיחות בעלות אופי עסקי או אקדמי. התלמיד זקוק לסיוע מזדמן, אך הוא מבין היטב הן את הרעיון הכללי של טקסטים ומצליח לדלות גם את הפרטים. הוא מעביר את המסר שהוא רוצה בכתיבה עם מעט מאד טעויות. יכול להתמודד הן בקריאה והן בכתיבה עם טקסטים ארוכים ומורכבים.
C2 -מתפקד היטב בכל המיומנויות. מפגין רמות גבוהות של ספונטניות ובטחון עצמי בתקשורת בעל פה ובכתב.