fbpx

שיעורי אנגלית בזום: 5 היתרונות של למידה אונליין

מאת אישמעאל בן-ישראל, צוות לינגולרן

החל מגל הקורונה הראשון בתחילת 2020 ועד היום, המון בתי ספר עברו ללמד חלקית ולעתים אפילו באופן בלעדי דרך פלטפורמות ללמידה מקוונת כמו זום. הם עשו את המעבר הזה בגלל כורח הנסיבות ולא לאחר שינוי מהותי בתפיסה פדגוגית. אם תרצו, לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן. עבור חלק מהמתחרים שלנו, המעבר היה כרוך בקשיים לא צפויים ומורכבויות בהיבטים הטכניים והפדגוגיים. 

מסתבר למשל, שלא כל מורה שמוכשר ללמד אנגלית בכיתה קונבנציונלית מסוגל לעשות זאת בכיתה וירטואלית, ולהיפך כמובן. גם לתלמידים שרגילים ללמוד אנגלית פנים אל פנים, לעיתים קשה לעשות את המעבר ללימוד אנגלית בזום. אפילו עם שפע טיפים ללמידת שפה בבידוד, או עיצות על איך ליצור סביבה אופטימלית ללימודי שפה, תמיד יש תקופת הסתגלות.

לימוד אנגלית בזום ולימוד אנגלית בכיתה של פעם

כשהקמנו את לינגולרן לפני 12 שנים, בחרנו ללמד אונליין בלבד בגלל היתרונות של שיטה זו ולא בגלל החסרונות של למידה ב”כיתה של פעם”. ופיתחנו שיטות הוראה שתאמו את סביבת הלימוד האינטרנטית, כך שגם המורים וגם התלמידים הרגישו בנוח מהרגע הראשון. לא הגבנו למגפה או לאילוץ סביבתי אחר, אלא באנו ממקום נקי וחיובי, סטרילי אם תרצו. אז מה זיהינו כבר אז, לפני הסגרים והמרחק החברתי הארור, כיתרונות של שיעורי אנגלית בזום על פני שיטות אחרות?

 

היתרונות של שיעורי אנגלית בזום

1. כשלומדים קורס אנגלית בזום, כל המשאבים שעומדים לרשותנו מופנים ללמידה. זה נכון לגבי התלמידים שלא צריכים לבזבז זמן וכסף על נסיעות וזה נכון לגבינו כבית ספר. אנחנו יכולים להשקיע את מה שאנחנו חוסכים על דמי שכירות במורים יותר טובים, תוכניות לימודים טובות יותר וכו’.

2. אחד המכשולים הנפוצים ביותר בלימודים בכלל ובלימודים בכיתה פיסית בפרט, הוא חיסורים והיעדרויות. אתה לא יכול ללמוד אם אתה לא נוכח. את לא יכולה לתרגל אם את לא מגיעה לשיעור. תלמידים שגם ככה מתקשים ברכישת שפה, לא צריכים לחפש רחוק כדי למצוא תירוץ לא ללכת לשיעור פרטי פיסי באנגלית. אבל בשיעורי אנגלית בזום, אין תירוצים. כשאפשר ללמוד מהבית, מהמשרד או מכל מקום אחר עם wi-fi זמין וקצת שקט, אין עוד תירוצים לא ללמוד.

3. שיעור שפה בזום הוא שיעור פרונטלי לכל דבר ועניין. אני רואה את המורה שלי והיא רואה אותי. אנחנו מדברים בדיוק כפי שהיינו מדברים אם היינו יושבים באותו חדר פיסי. “ומה לגבי שפת גוף?” אתם שואלים. אל דאגה, שפת הגוף הרלוונטית ללימוד שפה מתבטאת בעיקר בפלג גוף עליון, עם דגש על אזור הפנים והידיים. בהנחה שהמצלמה שלנו מכוונת כמו שצריך, לא נפספס אף רמז או מסר בלתי מילולי.

צפו בסירטון לדוגמא מתוך שיעור אנגלית בלינגולרן:

 

4. הרבה לפני שידענו מה זה מסכת N-95, אנחנו בלינגולרן הבנו שללימודים אופליין יש מגבלה משמעותית שלא קיימת בלימודים אונליין והיא המגבלה הגיאוגרפית. כבר ב-2010 אמרנו למתעניינים ששאלו אותנו מה היתרון שלנו על פני המתחרים, שייתכן שבקרבת מקום מגוריהם יש מורים לאנגלית וייתכן שישנם אפילו מורים מעולים לאנגלית, אבל לא כל מורה מעולה לאנגלית בהכרח מתאים למה שהם צריכים. אדרבה, ייתכן שהמורה שהכי מתאים לצרכים שלהם נמצא בעיר אחרת, או במדינה אחרת. המרחק הגיאוגרפי מהווה אם כן מגבלה בלימודים קונבנציונאליים, אבל לא בלימוד אנגלית בזום.

5. עם כל הכבוד לכיף של יציאה מהבית או מהמשרד, לימודי שפה הם לא בילוי, בטח לא אם אני באמת רוצה להתקדם בלימודי השפה. ובואו נודה בעובדות, עבור רובנו, הבית הוא המקום הכי נוח עבורנו. אני מוותר על חולצה מכופתרת, נעלי עבודה וכוס חד פעמית מפלסטיק בלתי מתכלה. תנו לי כוס תה עם נענע, נעלי בית מרופטות והחולצה האהובה עליי שלא ראתה כביסה שנה, ואני אדם מאושר. אני מלך בארמון שלי, והנה עוד רגע מגיע אליי המורה הפרטי שלי לאנגלית בדפדפן הבית שלי.

קורס אנגלית בזום עם המומחים בלמידה אונליין

כבר 12 שנה שאנחנו בלינגולרן מלמדים אנגלית ושפות נוספות אונליין ובזום עם המורים הטובים ביותר בעולם:

  •         בלי הסחות דעת
  •         בלי מגבלות גיאוגרפיות
  •         ובלי תירוצים
  •         עם זמינות גבוהה של מורים מנוסים ומקצועיים
  •         ועם תשוקה עזה ללמד אותך אנגלית בדרך הנכונה בשבילך!

 

פנו עוד היום לאחד מיועצי הלימודים שלנו והתחילו ללמוד אנגלית בצורה הכי יעילה, נוחה וכיפית שקיימת – עם קורס אנגלית בזום!   


רוצים להעשיר את הידע שלכם על השפה האנגלית? קראו גם:

לימודי אנגלית אייקון 10כללים ותרגילים של עשרה זמנים באנגלית– רשימה מסודרת של כל חוקי הגרמר הכי מבלבלים בשפה האנגלית.

לימודי אנגלית אייקון 6טיפים ללימוד אנגלית – מתחילים ללמוד אנגלית או מעוניינים להתחיל לשפר את האנגלית? כך תתחילו נכון!


לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפות שלכם וללמוד שפות עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורת נוחה בין המורה לתלמיד.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn